Nové miesto pre hviezdy

Často kladené otázky

V prípade, ak potrebujete okrem vstupeniek, ktoré sú daňovým dokladom, aj iné potvrdenie, vieme Vám vystaviť platobný predpis. O potvrdenie je potrebné požiadať ešte pred zaplatením vstupeniek a to mailom na adrese objednavky@ticketportal.sk . Objednávku nám uhradíte bankovým prevodom podľa obdržaného platobného predpisu. Dodatočne, už po zakúpení vstupeniek, sa takéto potvrdenie nedá vystaviť.
Vstupenka Vám vždy príde do emailu v prílohe vo formáte PDF ktorú si môžete následne vytlačiť. Pokiaľ Vám email neprišiel alebo ho neviete spätne vyhľadať prihláste sa do svojho účtu na www.ticketportal.sk kde vstupenku nájdete v časti Moje objednávky. Pokiaľ máte technické problémy s tlačou samotného PDF odporúčame skontrolovať postup a nastavenia na tlačenie vstupeniek na www.hometicket.sk
Proces úhrady nebol ukončený korektne. Môžete nás kontaktovať na help@ticketportal.sk . Vašu platbu dáme overiť do banky a následne Vás budeme kontaktovať. Pre urýchlenie riešenia problému Vás prosíme o doloženie identifikátoru objednávky či už vo forme variabilného symbolu, čísla rezervácie alebo aspoň zoznamu miest ktoré ste sa pokúšali uhradiť.
Vo svojej došlej pošte si prosím kontrolujte záložky spam/reklama. Ak sa tu Vaše vstupenky nachádzajú, prihláste sa do Vášho konta na našej web stránke ticketportal.sk (ak konto nemáte, vytvorte si ho pod tou istou e-mailovou adresou, pod ktorou ste robili nákup). Vstupenky sú dostupne v časti "moje objednávky". Ak sa Vaše vstupenky nebudú nachádzať vo Vašom konte v časti moje objednávky, kontaktujte nás e-mailom na adrese help@ticketportal.sk. Pre identifikáciu je potrebné uviesť variabilný symbol platby a e-mailovú adresu, na ktorú ste si dali vstupenky zaslať. 
Stačí ak v prihlasovacom formulári kliknete na možnosť nové/zabudnuté heslo kde zadáte také heslo aké si ďalej prajete používať. Zmena nadobudne účinnosť po kliknutí na aktivačný odkaz, ktorý Vám automaticky príde do Vašej mailovej schránky.
Vstupenky si môžete vyzdvihnúť na jednom z našich predajných miest, ktoré sú po celom Slovensku. Prepojenie umožňuje vyzdvihnutie rezervácie na niektoré podujatia aj v zahraničnej sieti Ticketportalu. Zoznam nájdete na našej stránke v časti ``Predajné miesta``, kde si viete overiť či sa na Vami vybranom predajnom mieste sa dajú Vaše vstupenky vyzdvihnúť.
Áno, prepojenie umožňuje zakúpiť alebo vyzdvihnúť zarezervované vstupenky aj v Českej republike. Na stránke www.ticketportal.cz, v časť ``Prodejní místa`` nájdete zoznam predajných miest.
Podobne to funguje aj na poľskej a maďarskej stránke Ticketportálu.
Všetky podujatia, ktoré sa konajú v O2 aréne v Prahe sa dajú zakúpiť iba priamo v Českej republike. Cez stránky českého Ticketportalu si viete urobiť rezerváciu. Platnosť býva 24 hodín. Zaplatiť sa dá iba na vybraných predajných miestach v Českej republike alebo elektronickou úhradou priamo na webstránke.
Vstupenky sa dajú vrátiť iba v prípadoch, že podujatie bolo zrušené alebo zmenené a na našej webstránke sa nachádza v časti zmeny a zrušenia oficiálna tlačová správa upresňujúca podmienky vrátenia vstupného pre klientov.
Viac informácií nájdete v Obchodných podmienkach TU.
Vstupenky sa dajú vrátiť iba na predajnom mieste, kde boli zakúpené, ak pokyny neurčujú inak. V takom prípade vstupenky vyreklamujete online žiadosťou prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, ak pokyny neurčujú inak.
Predajné miesta sú samostatné právne subjekty, ktoré sú so spoločnosťou Ticketportal SK, s.r.o. v zmluvnom vzťahu t.j. provízni partneri, a ich zriaďovateľom nie je Ticketportal SK s.r.o.
Pri online nákupe si najprv vyberiete miesta, o ktoré máte záujem a následne v časti Košík kliknete na tlačítko nastaviť. Otvorí sa Vám nové okno so záznamovým polom, do ktorého vpíšete číslo Vašej karty resp. kód zľavy a po overení daného kódu sa Vám sprístupní možnosť „Nastaviť zľavu“. Cena lístku v košíku sa následne upraví na akciovú cenu. Dôležité upozornenie : tento typ zľavy je možné využiť spravidla len pre jednu vstupenku v košíku, akonáhle máte v košíku 2 a viac vstupeniek, zľavový kód nie je možné uplatniť. Pokiaľ máte problém s uplatnením zľavy online, odporúčame navštíviť naše predajné miesta, kde vopred upozorníte predajcu, že máte záujem o uplatnenie zľavy.
Od 1.4. 2016 Ticketportal SK túto službu pre slovenské podujatia už neposkytuje.Pre české podujatia s výnimkou O2 arény je táto možnosť pre klienta naďalej dostupná.Overovací kód si viete nanovo zadať, po prihlásení sa na stránky Ticketportalu.V detaile uhradenej rezervácie kliknite na ``Zmeň overovací kód``. Po zadaní overovacieho kódu si môžete vstupenky vyzdvihnúť na vybraných predajných miestach. Predajné miesto bude od Vás vyžadovať variabilný symbol a overovací kód.Len jeden údaj na vyzdvihnutie uhradených vstupeniek nepostačuje.
Platnosť rezervácie bude ukončená o polnoci z 01.01.2012 na 02.01.2012, ak pokyny usporiadateľa neurčia inak. To znamená, že dňa 01.01. ešte bude možne vyzdvihnúť si rezerváciu na vybraných predajných miestach alebo zaplatiť ju online cez internet.
Ak ste prihlásený a po označení miest nemáte tlačítko ``Rezervovať``, tak sa už na Vami vybrané podujatie nedajú vstupenky rezervovať. Je možná už len online platba cez internet alebo zakúpenie vstupeniek bez rezervácie, na niektorom z našich predajných miest.
V prípade zrušenia alebo zmeny predstavenia informujeme klientov, na ktorých sme pri takomto podujatí mali k dispozícií mailový kontakt. Ak by ste do budúcna chceli byť informovaný o takýchto zmenách, odporúčame Vám pri registrácií vypĺňať a pravdivo uvádzať emailový kontakt. Za informácie o zrušení, prípadne zmene podujatia na mieste konania zodpovedá usporiadateľ. Ticketportal nezodpovedá za priebeh a organizáciu samotného podujatia.
Na základe písomného požiadania, bezprostredne po úhrade, na email help@ticketportal.sk budeme zmenu adresy akceptovať. Poprosíme Vás v písomnej žiadosti uviesť číslo rezervácie alebo variabilný symbol, aby sme mohli Vašu objednávku čo najskôr dohľadať ešte pred tým než ju odošleme na zle uvedenú adresu.
Darčekovými poukážkami Ticketportal alebo poukážkami Benefit plus môžete momentálne platiť len na vybraných predajných miestach, ktorých aktuálny zoznam nájdete TU. Taktiež môžete využiť možnosť platiť poukážkami Ticketportal a Benefit poukážkami priamo na našom webe.
Pri vstupenkách, ktoré boli stratené (zničené, vyprané, ukradnuté alebo inak poškodené), ak vieme presne identifikovať majiteľa vstupenky, je možné po dohode s usporiadateľom za poplatok vystaviť DUPLIKÁT, prípadne potvrdenie o zakúpení konkrétneho miesta . Presne identifikovať majiteľa vstupenky vieme v prípade, ak ste si vstupenky zarezervovali alebo zaplatili online. Kontaktujte nás na emailovej adrese help@ticketportal.sk .
Ak máte v rezervácii viac vstupeniek ako si naozaj prajete, stačí keď na predajnom mieste upozorníte predajcu, že z Vašej rezervácie si zakúpite len Vami zvolený počet lístkov . Nezaplatené a nevyzdvihnuté vstupenky po dátume platnosti rezervácie budú automaticky uvoľnené do predaja.
Ak si chcete dané vstupenky hradiť cez internet, vieme Vám upraviť rezerváciu aj na mail. adrese help@ticketportal.sk.
Áno môžete, stačí si pridať miesta do košíka a pokračovať do kroku č.4 „spôsob vyzdvihnutia“. Pri type vyzdvihnutia Hometicket zadáte emailovú adresu na ktorú Vám odošleme vstupenky. Pokiaľ si prajete vstupenky zaslať kuriérom, stránka Vás vyzve na zadanie doručovacej adresy.
Vstupenky Vám prídu na ten email, ktorý máte na danej sociálnej sieti ako prihlasovací. T.j. ak ste na facebooku registrovaný napr. s mailom xyxy@xyxy.sk na tento email Vám aj prídu vstupenky. Pokiaľ ich v maili neviete dohľadať, odporúčame prihlásiť sa na našom webe a skontrolovať záložku „Moje objednávky“.
Pre opravu nás prosím kontaktujte v pracovných dňoch e-mailom na adrese help@ticketportal.sk.  Je potrebné uviesť Váš korektný mail, nesprávny email na ktorý ste vstupenky odoslali a taktiež doklad o úhrade. Vzhľadom k tomu, že oprava e-mailovej adresy je spoplatnená služba, Vám po overení, že nákupcom vstupeniek ste skutočne Vy zašleme rezervačné číslo (poplatok za opravu) a po jeho úhrade cez Vaše konto nás obratom informujete a my Vám zašleme vstupenky, prípadne priradíme do Vášho konta na ticketportal.sk.
Momentálne nie sú k dispozícii žiadne voľné vstupenky. Kapacita vstupeniek sa môže buď navýšiť, ak to možnosti dovoľujú, alebo sa musia uvoľniť zarezervované vstupenky. Treba priebežne sledovať stránku, prípadne sa môžete informovať na e-mailovej adrese help@ticketportal.sk .
Top