Nové miesto pre hviezdy

Oprava - ZMENENÉ - HEREČKY (miluj blížneho svojho) - 10.11.2023 o 19:30 hod.

10.11.2023 14:31

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie HEREČKY (miluj blížneho svojho), ktoré sa malo konať dňa 10.11.2023 o 19:30 hod. v Divadlo GUnaGU, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 29.1.2024 o 19:30 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne žiadosťou mailom nareklamacie@ticketportal.sk. najneskôr do 17.11.2023 !

V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí
nasledujúcim spôsobom:

► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) -
mailom na reklamacie@ticketportal.sk.

K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF a číslo účtu klienta IBAN.

► pri platbe formou internet banking
(napr.:SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom
na reklamacie@ticketportal.sk.

K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu
transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude
prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na
reklamacie@ticketportal.sk.

K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj 
číslo účtu klienta. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto. Pokiaľ vrátenie
benefitových bodov nebude možné, budú Vám poskytnuté darčekové poukážky Ticketportal 2023.

► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal
- mailom na reklamacie@ticketportal.sk.

K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu IBAN klienta, kam bude vrátená suma vstupeniek.

V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky na predajnom mieste, bez ohľadu spôsobu úhrady (karta, hotovosť, darčeková/benefitová poukážka) môže požiadať o
vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:

► mailom na reklamacie@ticketportal.sk. Zaslať písomnú žiadosť a čakať na ďalšie pokyny.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.

Top